Har du brug for hjælp?

Så kontakt endelig uddeleren i din lokale SuperBrugsen.
Du kan også ringe til os på hverdage mellem kl. 9-16. Nummeret er 43 86 43 86
Alternativt kan du finde svar på de oftest stillede spørgsmål nedenfor.

 

Ofte stillede spørgsmål

Jeg har ikke modtaget tilbudsavisen fra SuperBrugsen. Hvad gør jeg?

Har du ikke modtaget denne uges tilbudsavis? Så klik her og udfyld reklamationsformularen. Vi beklager ulejligheden.

Jeg har set en vare i jeres tilbudsavis, men varen er udsolgt i min lokale SuperBrugsen. Hvad gør jeg?

Du er velkommen til at forespørge i butikken eller udfylde kontaktblanket til Coop Forbrugerservice. Coop Forbrugerservice vil undersøge hvilke butikker, der kunne have varen på lager og henvise dig der til.

Der er en fejl på min kassebon. Hvad gør jeg?

Du bedes rette henvendelse til butikken, hvor varen er købt, hvor personalet vil være behjælpelig.

Kan jeg returnere varer, der er købt i SuperBrugsens butikker?

Vi bytter eller giver pengene retur inden for 14 dage fra købstidspunktet mod fremvisning af bon. Varen skal være i ubrudt original emballage. Gælder ikke fødevarer.

Andre spørgsmål

Tilmeld dig tilbud og information fra SuperBrugsen

Vil du have de nyeste tilbud og information om nyheder, konkurrencer og meget andet på SMS? Så tilmeld dig her.

Nærmeste butik

Find en butik i nærheden